TOYOTA HILUX – przygotowana na przygodę

Wiele osób marzy o tym by poszukać przygody gdzieś poza utwardzonymi szlakami. Chciałoby spróbować jak smakuje taka wyprawa, jednak jeszcze bez kupowania samochodu żeby nie stać się posiadaczem niepotrzebnej, drogiej zabawki – jeśli się to nie spodoba lub chce wyjeżdżać sporadycznie. To właśnie dla takich marzycieli, łowców przygody przygotowaliśmy ofertę wynajmu niezawodnej terenówki jaka jest TOYOTA HILUX w najbogatszej specyfikacji SR5.

 

 

Producent auta w najnowszym modelu swojego pick-upa już zadbał o wasz komfort. Znajdziecie więc tu bezkluczykowy system otwierania drzwi, klimatronic, automatyczna skrzynie biegów, ledowe światła dzienne, przestronna kabinę dla pięciu (najwygodniej jest podróżować w trzy, cztery osoby) osób, grzane fotele, multiinstrumentalną kierownicę, wielkoformatowy wyświetlacz centralny, jednostkę multimedialną a la tablet, bezkluczykowe uruchamianie silnika. Zadbano też o elektroniczne systemy poprawiające jazdę. Są to: system aktywnej kontroli trakcji (Active Traction Control, A-TRC), który ułatwia jazdę po śliskim i kamienistym podłożu, funkcję wspomagania podczas zjazdu ze wzniesienia (Downhill Assist Control, DAC), która działa podczas jazdy do przodu i do tyłu, oraz funkcję wspomagania ruszania pod górę (Hill-start Assist Control, HAC). System elektronicznego rozdziału sił hamowania (Electronic Brakeforce Distribution, EBD) automatycznie rozkłada siły hamowania między koła przednie i tylne, w zależności od parametrów pojazdu i warunków na drodze.

Nie bez znaczenia jest też fakt że to auto wyprodukowała Toyota. Co to oznacza? Dla użytkownika słowo to jest synonimem wręcz legendarnej bezawaryjności i trwałości oraz możliwości terenowych…

Jednak w Royal Fleet dbając o Wasz komfort i pewność że dotrzecie w terenie tam gdzie zamierzacie dodaliśmy coś jeszcze. Wystarczy spojrzeć na sylwetkę auta by od razu zauważyć, że bardzo różni się od seryjnego wozu. Co zmieniliśmy?

 

 

OSŁONY

Seryjna blacha jaką oferuje producent wystarcza na co dzień. Podczas wyprawy w bezdroża niezbędne jest jednak solidniejsze zabezpieczenie i to auto je posiada. Pod silnikiem zobaczycie aluminiowa płytę grubości 6mm, która zabezpiecza silnik.

LIFT KAROSERII I ZAWIESZANIA

Już na pierwszy rzut oka widać iż ten Hilux jest masywniejszy i „solidniejszy” niż standardowe auto. Odpowiada za to podniesienie karoserii względem ramy o 5cm oraz lift zawieszenia o tej samej wartości. Co to daje? Przede wszystkim umożliwia włożenie większych kół. Pozwala to na znaczne powiększenie prześwitu, szczególnie pod przednim mostem napędowym.

 

 

KOŁA

Standardowo auto wyposażane jest w uniwersalne opony przeznaczone raczej do ruchu drogowego. Jednak opony takie mają za słaby bieżnik i zbyt cienką ścianę boczną, wrażliwą na uszkodzenia by dawały pewność jazdy w terenie. Stąd pomysł wyposażania naszych aut w opony typu AT (All Terrain). Maja one wzmocniona konstrukcję i bardziej agresywny bieżnik, jednak sprawdza się również na drodze. Dzięki podniesieniu zawieszenia mieszczą się tu duże 33” koła (standard to 31”). Aby poprawić stabilność auta dodaliśmy dystanse sprawdzonej firmy Hoffman. Ze względu na obowiązujące w Polsce przepisy (opona nie powinna wystawać poza obrys auta) wymusiło to zastosowanie poszerzeń nadkoli. Poza funkcja użytkową dodają one atrakcyjności wyglądowi Hiluxa.

 

 

STALOWE PROGI

Jazda autem w terenie wymaga czasami oparcie się o przeszkodę bokiem, lub najechanie na wysoki kamień drzewo… Zwykłe stopnie mocowane do karoserii wyginają się wówczas i nie zabezpieczając pojazdu. W Hiluxie który proponujemy zastosowaliśmy solidne, stalowe stopnie, mocowane do ramy.

 

 

WYCIAGARKA

Gdy już pokona Was teren, ratunkiem jest wyciągarka elektryczna, ukryta za przednim zderzakiem. UWAGA – jej używanie wymaga odpowiedniego przeszkolenia. Warto posłuchać uważnie jak wykorzystać tą pomoc w terenie ze względu na Wasze bezpieczeństwo.

 

 

SNORKEL

Ta efektowna rura umieszczona na prawym błotniku, oprócz nadania autu terenowego wyglądu ma kilka praktycznych zastosowań. Pozwala na umieszczenie wlotu powietrza wyżej dzięki czemu np. jadąc w kolumnie silnik nie zaciąga pyłu produkowanego przez koła poprzedzającego nas pojazdu jak i też pozwala na pewniejszy przejazd przez wodę. Nie każdy o tym wie ale nie trzeba auta utopić żeby silnik zassał wodę, czasami wystarczy efektownie przejechać przez całkiem płytką przeszkodę …

 

 

STALOWY ZDERZAK

Tył pojazdu ochroniliśmy poprzez założenie solidnego zderzaka wyposażonego w hak oraz mocowania do wyciągania.

 

 

SILNIK

Dodatkowe obciążenie pojazdu oraz większe koła powodują pogorszenie osiągów auta. W naszych Hiluxach niwelujemy ta niedogodność poprzez poniesienie mocy i momentu obrotowego silnika.

Tak przygotowanym autem możecie wybrać się w poszukiwaniu przygody. Co zyskujemy wypożyczając auto z napędem 4×4 przygotowane do jazdy po bezdrożach? Dzięki niemu dojedziecie w miejsca niedostępne dla zwykłych osobówek, miejscówki ulokowane z dala od asfaltowych dróg,  lub wybrać się w poszukiwaniu wrażeń do krajów które większość co atrakcyjne, ciekawe, inne ulokowane posiada z dala od głównych dróg. Możecie też wybrać się na niecodzienna wycieczkę, również blisko domu odkrywając miejsca nieznane, niezwykłe a tak nieodległe. Przykładem takiej podróży jest podróż zrealizowana naszym autem przez BLUEPHOTO.PL

 

OFERTA WYNAJMU

 

OFERTA ZAKUPU (leasing)